Gårdakvarnar och skit

Igår var jag ledig från skolan och det var super fint! Inte för att jag gjorde något speciellt. Efter att Lukas hade gått till skolan sov jag till klockan ett. Efter det var dagen bara en sån där dag som man är hemma och lökar i sitt instängda rum. Förvånansvärt skönt. Men lite syre fick jag när jag träffade Lukas igen en snabbis på eftermiddagen. Alltid lika mysigt, även om det bara är en kortis!

Idag är det den 3:e dagen som jag är ensam hemma, pappa är nämligen i dalarna och jobbar. Jag känner mig väldigt vuxen och självständig när jag lagar mat och fyller samt tömmer diskmaskinen haha. Det är som att bo i en egen lägenhet, bara att det är gratis... Tänk om det vore så enkelt...

Kommentarer
Postat av: Bianca

Åh dixi älsk <3333

2013-01-16 @ 22:06:13
URL: http://biancasss.blogg.se
Postat av: Erika

Finis, dixie langar posen<333333

2013-01-17 @ 18:10:48
URL: http://eeerraas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0