Gatorna tillhör oss

Nu drar sig söndagen mot sitt slut. Jag ska gå och lägga mig alldeles strax men tänkte uppdatera lite först.
Imorgon kommer jag ha fullt upp, och hinner kanske inte blogga så jag kan skriva mina planer idag.
På lunch rasten åker jag hem till Lukas och äter lunch, han är nämligen ledig och jag älskar att få träffa honom mitt på dagen. Det gör eftermiddagen lite lättare liksom.
Efter skolan har jag planerat att gå till simhallen och simma några längder. Det var så extremt länge sen jag rörde på mig ordentligt, och vad är inte bättre än att simma? Efter det så blir det en tuff kväll i mötandet av tvättstugan. Det är förmodligen det som kommer att ta upp kvällen och göra mig väldigt trött.

Nu ska jag sova, godnatt och sov gott.

PS. Jag bjuder på en bild från i sommras när jag var med två av mina bästa vänner på Öland. Jag både saknar och längtar till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0