NU PÅBÖRJAS EN EPOK!

Gokväll mina två söta bloggläsare, mysigt att ni tittar om bloggen då och då! Vet ni vad? Jag hade tänkt blogga lite, fick en liten kick efter att ha tittat på en annan jätte fin blogg, den hade fina blommor i bakrunden och grejer!! Nej men jag ska försöka ta tag i detta bloggande. Kanske börja skriva mer om min gråa vardag, men även börja ta bilder och lägga upp här. För här på bloggen kan jag lägga upp hur många egobilder som helst, utan att det blir konstigt tänker jag… Vågar nämligen inte göra det på instagram, för när man tänker efter själv så föredrar man att inte följa dem som bara lägger upp bilder på sig själv. 

Jag ska fanimej försöka göra videos att lägga upp här när jag har tid, sånt lockar läsare som man lockar en hund med prinskorv!

Känns lite töntigt dock att blogga till två läsare som typ är min pojkvän och EN av mina tre bästa vänner… men hoppet får inte släckas! Mina andra två bästa vänner ska också läsa, plus Murris i klassen såklart!!

(tänk om jag fick en peng för varje gång jag sagt att jag ska blogga ordentligt (jag har haft två bloggar tidigare..)...) (tänk att jag lyckades skriva en parantes i en parantes, och nu skriver jag inom parantes igen...) (Hejdå!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0