Jag håller mig upprätt i din famn

Go' kväll alla kära,
Idag har varit en bra dag, såsom många på senaste tiden. Humöret har hållits uppe även för min del, dagen var kort och jag slutade tidigt så det var ingen riktig konst.
Några saker som gjorde dagen så bra var att jag hade på mig mina nya Dr Martens, för dem ska jag tacka Lukas mamma och lillasyster som var i London och köpte dem åt mig, just för att dem är så mycket billigare i London. En annan anledning till att vara glad just idag är för det soliga varma vädret, och för att om 3 och en halv vecka är det lov igen! Då åker jag med Lukas och hans pappa till Åre för att åka utför, längtar otroligt mycket!
Nu ska jag runda av och skriver Hej då, ha det bra!
 
Här är mina nya Docs och en bild från dagen med Emma och Mirjam
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0